Proslava Nove godine za firme – organizacija i ideje
Proslava Nove godine za firme događaj je koji sve više kompanija organizuje za svoje zaposlene. Ove proslave divan su način da ljudi koji obično provode 8 časova dnevno u međusobnom društvu na radu, zajedno dočekaju novu, i oproste se od stare godine, ali i da provedu zajedničko vreme koje je potpuno drugačije od radne atmosfere.
Ipak, oni koji su u firmi zaduženi za organizovanje korporativne novogodišnje proslave, znaju koliko kompleksan ovaj zadatak može da bude. Aria je mislila na vas, pa vam osim divnog prostora nudi i uslugu organizacije korporativne proslave, te tako itekako olakšava!
Naravno, iako nama prepustite organizaciju, bilo bi dobro i da se sami informišete o idejama za proslavu Nove godine za firme, kao i idejama kojima možete začiniti vašu korporativnu novogodišnju proslavu!
Saveti vas čekaju u redovima pred vama.
Obavezni elementi organizacije proslave Nove godine za firme
Naše višegodišnje iskustvo u organizaciji događaja, naučilo nas je tome da kao pesmicu znamo obavezne elemente svake proslave: prostor, ljudi, muzika, hrana, piće i osoblje.
Naravno, tu su i propratni elementi koji nisu obavezni, ali su itekako poželjni: fotograf, dekoracija i pozivnice.
Svaki od ovih elemenata može se “personalizovati” i biti u skladu sa duhom kompanije u kojoj radite. Kada se elementi prilagode, a pritom i iskomponuju u jednu celinu, koja čini proslavu kompletnom – rezultat je autentična i originalna zabava koju će svaki gost pamtiti!
Za vas smo spremili i smernice i ideje o tome kako vaša korporativna novogodišnja proslava može biti najbolja do sada!
Proslava Nove godine za firme uz evergreen hitove
Jedan od najvažnijih elemenata svake proslave svakako je muzika – ona ima neverovatnu moć da svaku proslavu učini magičnom! Kada je reč o melodijama koje će zasvirati na proslavi, opcija je bezbroj: od starog, dobrog roka, preko zvuka elektronike, pa sve do popularnih domaćih pevača, pevačica i bendova.
Kada je reč o korporativnim proslavama – uvek preporučujemo da muzika bude evergreen! To su su plejliste “večno-slušanih” pesama, uz koje svi obožavaju da đuskaju, nezavisno od godina koje imaju i muzike koju najviše preferiraju.
Niko ne može da odoli veselim pesmama Elvisa Prislija, Majkl Džeksona ili Frenka Sinatre. Tu su i domaći pop i rok klasici, u izvođenju Balaševića, Riblje čorbe, ili Zdravka Čolića i Parnog valjka.
Spisak poželjnih pesama je poprilično dug, a na vama je samo da odaberete muzičara\e koji će ih izvesti ili sačinite plejlistu koja će se puštati, a sve to, kao i ostale elemente organizacije, možete prepustiti i našem timu!
Oduševite kolege zanimljivim izborom hrane na korporativnom dočeku
Kada priređujete korporativan doček Nove godine – osnovna stvar je da se postarate da vaše kolege ili zaposleni ne budu gladni!
A od igranja na žurci – sigurno će biti!
Zato je hrana na proslavi obavezna, ali ne mora da bude i jednostavna i očekivana.
Zamislite, na primer, da celu proslavu organizujete u duhu 60ih ili 70ih. Pobrinite se da pesme budu iz tog perioda, a takav i ketering! Tada su bili popularni čuveni kokteli od račića, a danas su jako retko viđeni na proslavama. Sigurno biste oduševili kolege originalnošću da ih ovo sačeka kao deo posluženja na proslavi!
Naravno, kokteli od račića i korporativna proslava Nove godine u retro stilu su samo primer! Varijante tematske proslave su bezbrojne! Celu proslavu, na primer, možete posvetiti i upravo onome što proslavljate – početku Nove godine! Tada se na trpezi mogu naći jela kao što su: čorba od bundeve. šnicle i zimske salate, kao što je ruska!
Svako će se više obradovati ovakvim, nego tipičnim ketering jelima!
Opredelite se za klasičan i raznovrsan odabir pića. I obavezno potražite od direktora kompanije da održi zdravicu na proslavi, najbolje na samom početku!
Napravite mesto za slikanje – iskoristite proslavu za promociju firme
Već znate da retko čiji Instagram nalog ostane uskraćen za fotografiju sa proslave kojoj je prisustvao.
Ako je već tako, što ne biste spojili lepo i korisno?
Napravite poseban prostor za fotografisanje na mestu na kom priređujete proslavu. Dekorišite ga tako da bude zanimljiv i reprezentativan, a ako možete – angažujte i profesionalnog fotografa.
Ne samo da ćete oduševiti sve ljude sa posla, već ćete ovako i ispromovisati firmu, posebno ako uključite i poseban #hešteg ili natpis na pozadini uz dekoraciju! Zato smo rekli da je ova ideja pravi spoj lepog i korisnog! Ljudi će uživati u kačenju fotografija na društvene mreže, a najbolje od svega je što će na fotografijama biti nasmejani i srećni, u duhu proslave.
Ovo će ostaviti sjajan utisak o firmi širom društvenih mreža!
Novogodišnja proslava firme i odabir datuma
Još jedan važan element svake proslave svakako je datum koji ćete odabrati za njeno održavanje.
Ne birajte datume koji su previše blizu Nove godine – tada su ljudi zauzeti planiranjem dočeka i kupovinom poklona, a neki su ovaj period iskoristili i za putovanje!
Zato je 2, 3 nedelje pre Nove godine savršeno rešenje! Savetujemo da to bude neradni dan, najbolje petak ili subota, ali korporativna novogodišnja proslava može da bude i u večeri nekog od radnih dana. U tom slučaju – budite spremni na smanjenje produktivnosti zaposlenih u firmi narednog dana.
Uz ove savete, sigurno ćete prirediti nezaboravnu proslavu Nove godine za zaposlene i svoje kolege, a ako vam u tome zatreba i pomoć, ili želite da očarate i prostorom za proslave koji osvaja – tu je Aria!