Organizacija venčanja

U poređenju sa svim drugim vrstama proslava, organizacija venčanja predstavlja najkompleksniji poduhvat. Zahteva detaljno planiranje svih elemenata iz planera i njihovu besprekornu realizaciju. Mnogo je faktora koji mogu upropastiti vaš najsrećniji dan, što dodatno stvara pritisak već na samom početku. Zato je dobro da tokom celog procesa imate podršku i pomoć iskusnih ljudi, a naš tim vam stoji na raspolaganju.

AGENCIJA ZA ORGANIZACIJU VENČANJA

FIESTA EVENTS

Tokom svih ovih godina postojanja agencije Fiesta Events organizovali smo preko 50 venčanja u gradovima širom Srbije. Ono što većina mladenaca ističe kao naš najveći kvalitet je personalizovan pristup i fleksibilnost zbog čega uspevamo da ispunimo sve želje. Razumemo vaša pomešana osećanja i znamo koliko je važno imati nekog da se posavetujete.

Kao deca maštamo o bajkovitom venčanju koje će gosti dugo prepričavati. Godinama ga željno isčekujemo kako bi sve zamisli sproveli u delo. Ali tek kada počnete sa organizacijom shvatite koliko elemenata čini jedno venčanje i da svaka sitnica može uništiti sve vaše snove.

Zato prepustite nama kompletnu ili delimičnu organizaciju venčanja i oslobodite se stresa sa kojim se nose svi parovi koji se samostalno upuste u ovu avanturu.

ŠTA KLIJENTI KAŽU O NAMA?

KOMPLETNA ORGANIZACIJA VENČANJA U BEOGRADU I OKOLINI

Kao gosti ne razmišljamo o tome kroz šta su mladenci prošli tokom priprema i koliko elemenata treba uklopiti i pronaći da bi izgledalo kao na dan venčanja. Kada počnete da razmišljate o sopstvenoj svadbi, shvatite da spisku obaveza nema kraja.

Prednost saradnje sa Fiesta timom je što imamo sve za venčanje na jednom mestu. Vaše je samo da nam date spisak želja i budžet, a mi ćemo istražiti i pronaći sve o čemu maštate. Možete nam prepustiti kompletnu organizaciju ili zatražiti pomoć u određenim segmentima.

Izbor restorana sa kvalitetnim menijem i bend imaju najveći uticaj na kompletan utisak proslave, ali i drugi elementi imaju važnu ulogu. Ovo su dodatne usluge koje su deo organizacije venčanja.

Restoran je jedan od najvažnijih stavki prilikom organizacije svadbe. U današnje vreme postoji mnoštvo dobrih restorana, prostora i sala za velike događaje, ali potrebno je odabrati upravo onaj koji u svakom aspektu zadovoljava vaše želje potrebe.

DEKORACIJA ZA SVADBE

Dekoracija za svadbe vrši se po vašim željama, sa stilom i prepoznatljivo dobrim ukusom. Uz ovu uslugu dolazi i dekoracija stolova i stolica za svadbe, za prostor kao iz bajke. Kontaktirajte Fiesta Events tim i saznajte više o opcijama za svadbenu dekoraciju prostora.

KETERING ZA SVADBE

Neka se na Vašem svadbenom meniju nađu najukusniji zalogaji za sve goste! U izbor menija za svadbe u Fiesta Events centru ulaze kvalitetni sastojci po vašoj meri i želji, pa u vaš paket usluga možete uključiti i najfiniji ketering za svadbe.

Višegodišnje iskustvo rada sa bendovima čini da Fiesta Events organizacija venčanja u Beogradu i okolini bude kompletna. Muzika nije prepreka u našoj režiji, pošto nam brojni bendovi za svadbe stoje na raspolaganju u najkraćem roku i deo su naših usluga organizacije svadbe.

Naš profesionalni fotograf za svadbe ovekovečiće najlepše trenutke, kojima ćete se vraćati! Uz najlepše svadbene fotografije možete izabrati snimanje venčanja. Sačuvajte najlepše želje i zdravice i uvek se setite dana kada ste izgovorili sudbonosno da.

POZIVNICE ZA VENČANJE

Fiesta Events u svom timu ima dizajnere koji će za vas kreirati pozivnice baš onakve kakve ste zamišljali. Pozivnice za venčanje mogu biti izrađene od različitih materijala, a često su u pitanju papirne pozivnice, napravljene od kvalitetnog, čvrstog kartona koji se neće savijati.

KOME JE POTREBAN ORGANIZATOR VENČANJA?

Zbog sve bržeg načina života, previše posla i raznih obaveza mnogi parovi nemaju vremena da se posvete organizaciji venčanja onako kako bi želeli. Veliki broj parova zbog posla odlazi u inostranstvo, što im dosta otežava organizaciju na daljinu. To su samo neki od najčešćih razloga zbog kojih budući mladenci traže našu pomoć.

Svedoci smo stresnih situacija u kojima su se parovi našli neposredno pre venčanja, zbog loše organizacije i manjka vremena. U poslednji čas su zatražili našu pomoć kako bi nadoknadili i ispravili sve greške.

Razmislite na samom početku, da li imate vremena i snage da ceo proces prođete sami? Ako čak i malo posumnjate, kontaktirajte nas da napravimo personalizovan plan. Saradnjom sa nama vi ne kupujete samo našu uslugu, već investirate u vaš mir i sigurnost.

ORGANIZACIJA VENČANJA CENA

Organizator venčanja nije rezervisan samo za imućne parove koji dosta novca ulažu u venčanje. Danas svako može priuštiti profesionalnu pomoć pri organizaciji, a sada ćemo vam objasniti i kako.

Na tržištu postoji ogromna ponuda dobavljača u event industriji, konkurencija je velika pa možete pronaći povoljne ponude koje će uštedeti dosta novca. Potrebno je dosta istraživanja i pregovaranja, a mnogi parovi za to nemaju vremena i strpljenja.

Naš zadatak je da za što manje novca ispunimo sve vaše zahteve i da u okviru vašeg budžeta uklopimo naše usluge. Na taj način vi za isti novac koji biste potrošili na samostalnu organizaciju dobijate kompletnu našu podršku.

Cena organizacije venčanja nije fiksna jer za svaki par kreiramo personalizovanu ponudu. Najbrži način da saznate cenu je da nam prosledite sve vaše zahteve i informacije o venčanju, a mi ćemo u najkraćem roku dostaviti ponudu.

PROCES SARADNJE SA FIESTA TIMOM

Svako venčanje je priča za sebe, parovi se javljaju u različitim fazama priprema i zahtevima. U ovom primeru objasnićemo proces ukoliko se javite na samom početku i nama prepustite kompletnu organizaciju.

UVODNE KONSULTACIJE

Na prvom sastanku razgovaramo o svim vašim željama vezanim za organizaciju, dekoraciju, restoran, muziku, običaje, itd. Kreiramo budžet i sastavljamo okviran spisak gostiju.

IZBOR RESTORANA I BENDA

Prvi korak pri organizaciji venčanja je izbor restorana i benda. Potrebno je uklopiti termine omiljenog benda i restorana koji može primiti broj gostiju koji planirate.

ZAKAZIVANJE VENČANJA

Jako je važno odmah zakazati venčanje u opštini i crkvi. Ukoliko je termin zauzet da možete promeniti datum i uklopiti sa restoranom i bendom.

KOMPLETNA DEKORACIJA

Na osnovu vaših želja dostavljamo ideje za svaki segment dekoracije (restorana, stolova, stolica, automobila, prostora za slikanje, pozivnice, pokloni za goste, itd).

ORGANIZACIJA KOMPLETNOG PLANERA

Pomoći ćemo vam da pronađete sve što je potrebno za jedno savršeno venčanje na koje ćete biti ponosni (venčanica, odelo, šminka i frizura, fotografi, burme, torta, razni efekti i dodatni sadržaji).

MOMAČKO I DEVOJAČKO VEČE

Kada završimo sve obaveze oko venčanja, organizovaćemo vam poslednji provod sa prijateljima pre braka koji ćete dugo pamtiti.

SAVETOVANJE I PODRŠKA

Tokom celog procesa bićemo vaša podrška i korigovaćemo svaki vaš korak za koji smatramo da može izazvati nevolje. Takođe, podsetićemo vas na sve one sitnice o kojima ne razmišljate od prevelikog uzbuđenja.

KOORDINACIJA NA DAN VENČANJA

Tokom venčanja naš tim će držati sve pod kontrolom. Vi se možete prepustiti i uživati, a mi ćemo: dočekati goste, pratiti vremenske okvire iz planera, komunicirati sa dobavljačima i organizovati sve što je potrebno da prođe kako smo zamislili.

GALERIJA VENČANJA U NAŠOJ ORGANIZACIJI

BESPLATNE KONSULTACIJE

 Organizacija venčanja sa sobom nosi niz pitanja, a najbolji način da saznate pravi odgovor je da se konsultujete sa iskusnim ljudima. Fiesta tim vam stoji  na raspolaganju za sva pitanja u vezi organizacije, naših usluga i paketa.

KONTAKTIRAJTE NAS