Organizacija proslave 18. rođendana

Da li želite da vaše punoletstvo bude drugačije, da se o njemu govori danima? A da pritom ne potrošite čitavo bogatstvo? Upravo to je naša najveća prednost, da u okviru vašeg budžeta organizujemo vrhunsku zabavu i omogućimo više nego što bi mogli u sopstvenoj režiji.

PROSLAVA 18. ROĐENDANA U BEOGRADU I OKOLINI

Beograd pruža mnogo mogućnosti kada su u pitanju organizacije proslava, a mnogi se opet odluče za klasiku koja je svima dosadila. Zato iskoristite taj trend i uz malo mašte i posvećenosti detaljima možete prirediti nezaboravnu žurku.

U svemu tome pomoći će vam naš tim organizatora i dekoratera koji znaju šta je potrebno za nezaboravnu žurku. Uz pomoć našeg iskustva i konekcija omogućavamo da u okviru budžeta ispunimo sve vaše želje.

Prepustite nam kompletnu organizaciju proslave 18. rođendana ili zatražite pomoć u određenim segmentima, izbor je na vama.

ŠTA KLIJENTI KAŽU O NAMA?

KOMPLETNA ORGANIZACIJA 18. ROĐENDANA – FIESTA EVENTS

Organizacija velikih i važnih proslava sa sobom nosi dosta obaveza i stresa. Trudite se da sve bude idealno, stalno razmišljate da li će sve proći kako treba i prosto izgubite taj osećaj sreće i ponosa da vaše dete postaje punoletno.

Zato je naša najtaženija usluga kompletna organizacija 18. rođendana, jer roditelji nemaju vremena i iskustva da pripreme ceo događaj onako kako su zamislili. Kada kažemo kompletna organizacija, tako i mislimo, vaše je samo da prosledite već pripremljene pozivnice a sve ostalo je naša briga.

Naša ponuda usluga je velika, a vi možete izabrati one koje su potrebne da proslava izgleda kako ste zamislili.

Restoran je jedan od najvažnijih stavki prilikom organizacije 18. rođendana. U današnje vreme postoji mnoštvo dobrih restorana, prostora i sala za velike događaje, ali potrebno je odabrati upravo onaj koji u svakom aspektu zadovoljava vaše želje potrebe.

DEKORACIJA ZA 18. ROĐENDAN

Dekoracija za 18. rođendan vrši se po vašim željama, sa stilom i prepoznatljivo dobrim ukusom. Uz ovu uslugu dolazi i dekoracija stolova i stolica, za prostor kao iz bajke. Kontaktirajte Fiesta Events tim i saznajte više o opcijama za dekoraciju prostora.

Višegodišnje iskustvo rada sa bendovima čini da Fiesta Events organizacija rođendana u Beogradu i okolini bude kompletna. Muzika nije prepreka u našoj režiji, pošto nam brojni bendovi stoje na raspolaganju u najkraćem roku i deo su naših usluga.

Naš profesionalni fotograf za rođendan ovekovečiće najlepše trenutke, kojima ćete se vraćati! Uz najlepše fotografije možete izabrati i snimanje rođendana. Tako lepe trenutke treba zabeležiti i čuvati.

KETERING ZA 18. ROĐENDAN

Neka se na Vašem rođendanskom meniju nađu najukusniji zalogaji za sve goste! U izbor menija ulaze kvalitetni sastojci po vašoj meri i želji, pa u vaš paket usluga možete uključiti i najfiniji ketering za rođendane.

POZIVNICE ZA 18. ROĐENDAN

Fiesta Events u svom timu ima dizajnere koji će za vas kreirati pozivnice baš onakve kakve ste zamišljali. Pozivnice za rođendan mogu biti izrađene od različitih materijala, a često su u pitanju papirne pozivnice, napravljene od kvalitetnog, čvrstog kartona koji se neće savijati.

KOME JE POTREBAN ORGANIZATOR 18. ROĐENDANA?

Današnji tinejdžeri očekuju veliku proslavu svog punolestva, što zahteva dosta vremena i logistike. Svesni smo činjenice da je slobodnog vremena u Beogradu jako malo, zato je uvek dobra opcija prepustiti organizaciju iskusnim ljudima.

Takođe, ukoliko živite u inostranstvu a proslavu želite da organizujete u Beogradu ili okolini, naš tim vam stoji na raspolaganju. Pripremu tako velikog događaja nećete ni osetiti, a na proslavu ćete doći kao gost bez ikakvog stresa i obaveza.

PROSLAVA 18. ROĐENDANA U BEOGRADU – CENE

Svaka proslava je priča za sebe, zato naša agencija kreira pesonalizovane ponude. Na osnovu vaših ideja, želja i budžeta kreiramo jedinstven planer. Nemamo pakete usluga, zato i cene mogu varirati u zavisnosti koje sve usluge izaberete.

Naša specijalnost je da u okviru budžeta ispunimo sve vaše zahteve, da za novac koji ste izdvojili dobijete više nego što bi dobili samostalnom organizacijom. Ujedno se oslobađate stresa, istraživanja i fizičkog rada jer sve to postaje naša obaveza.

PROCES SARADNJE SA TIMOM FIESTA EVENTS

Temelj svake dobre žurke je detaljno planiranje i istraživanje. Iako za svaku proslavu organizujemo prema sopstvenim željama, pristup organizaciji ne menjamo. Taj pristup obuhvata jasne korake koji nam olakšavaju proces i ne dozvoljavaju da napravimo propust. Proces saradnje izgleda ovako.

UVODNE KONSULTACIJE

Na prvom sastanku razgovaramo o svim vašim željama vezanim za organizaciju, dekoraciju, restoran, muziku, itd. Kreiramo budžet i sastavljamo okviran spisak gostiju.

IZBOR RESTORANA I BENDA

Prvi korak pri organizaciji rođendana je izbor restorana i benda. Potrebno je uklopiti termine omiljenog benda i restorana koji može primiti broj gostiju koji planirate.

ZAKAZIVANJE DODATNOG SADRŽAJA

Kako bi rođendan svima ostao u sećanju, dodatni sadržaji poput vatrometa, prskalica, piramide od šampanjca mogu doprineti atmosferi.

KOMPLETNA DEKORACIJA

Na osnovu vaših želja dostavljamo ideje za svaki segment dekoracije (restorana, stolova, stolica, prostora za slikanje, pozivnice, pokloni za goste, itd).

ORGANIZACIJA KOMPLETNOG PLANERA

Pomoći ćemo vam da pronađete sve što je potrebno za savršenu proslavu rođendana na koju ćete biti ponosni (odelo, haljine, šminka i frizura, fotografi, torta, razni efekti i dodatni sadržaji).

SAVETOVANJE I PODRŠKA

Tokom celog procesa bićemo vaša podrška i korigovaćemo svaki vaš korak za koji smatramo da može izazvati nevolje. Takođe, podsetićemo vas na sve one sitnice o kojima ne razmišljate od prevelikog uzbuđenja.

KOORDINACIJA NA DAN ROĐENDANA

Tokom rođendana naš tim će držati sve pod kontrolom. Vi se možete prepustiti i uživati, a mi ćemo: dočekati goste, pratiti vremenske okvire iz planera, komunicirati sa dobavljačima i organizovati sve što je potrebno da prođe kako smo zamislili.

GALERIJA 18. ROĐENDANA U NAŠOJ ORGANIZACIJI

BESPLATNE KONSULTACIJE

 Organizacija rođendana sa sobom nosi niz pitanja, a najbolji način da saznate pravi odgovor je da se konsultujete sa iskusnim ljudima. Fiesta tim vam stoji  na raspolaganju za sva pitanja u vezi organizacije, naših usluga i paketa.

KONTAKTIRAJTE NAS