Događaj koji se dešava samo jednom u životu i koji ćete zauvek pamtiti. Zato organizacija proslave krštenja mora biti dobro isplanirana kako bi taj dan ostao samo u lepom sećanju. Roditeljima sa malom decom je još teže proći kroz proces pripreme, pored svih standardnih poslovnih i privatnih obaveza. Zato je dobro da tokom celog procesa imate podršku i pomoć iskusnih ljudi, a naš tim vam stoji na raspolaganju.
PROSLAVA KRŠTENJA I PRVOG ROĐENDANA
FIESTA EVENTS
Proslava krštenja i prvog rođendana važan je trenutak u životu svake porodice. Iako su deca isuviše mala da bi ga se sećala, ovaj dan ima posebnu važnost za roditelje, ali i bake i deke, tetke i svu ostalu rodbinu i prijatelje porodice.
Roditelji uvek imaju neku ideju kako bi želeli da taj dan izgleda, ali kada na red dođe realizacija ne znaju odakle da počnu i gde sve to da pronađu. Tada slede dani istraživanja i skupljanja ideja uglavnom u večernjim satima kada su preumorni, ali to je jedini slobodan termin kada deca spavaju.
Sve je mnogo lakše i mirnije kada uz sebe imate tim iskusnih ljudi koji će sav posao uraditi za vas. Naša najveća prednost je što uvek uspemo da pronađemo jeftinije ponude i da u okviru vašeg budžeta dobijete kompletnu našu podršku.
ŠTA KLIJENTI KAŽU O NAMA?
“Igrom slučaja bili smo prvi venčani par u Aria Centru! Imali smo premalo vremena za organizaciju i nismo bili sigurni šta da očekujemo. Odlučili smo se za kompletnu uslugu organizacije venčanja u okviru Fiesta Events Centra.
Najbolja odluka ikad! Hvala još jednom, veliki pozdrav za Nemanju, Tijanu i ostatak tima!“
MARIJA & UROŠ
Mladenci
“Odlučila sam da proslavim 18. rođendan zajedno sa drugaricom, i sasvim slučajno smo videle Fiesta Events Centar na Instagramu.
Muzika odlična, hrana super, a pogled sa terase savršen!“
Katarina
Slavljenica
“Proslavili smo 1. rođendan i krštenje deteta za veći broj zvanica uz organizovanu muziku, hranu i ceremoniju krštenja.
Zaista lep ugođaj.“
MLADEN & MILICA
Roditelji
"Dopalo nam se venčanje prijatelja u režiji Fiesta Events Centra tako da nije bilo nikavog razmišljanja oko sale za svadbe.
Čista preporuka!"
SANDRA & PETAR
Mladenci
"Iznajmili smo prostor za svadbu i ispalo je savršeno. Nije nam bila potrebna usluga organizacije venčanja, ali je savet i kontakt za dekoraciju prostora bio pun pogodak.
Preporuka za uslugu i profesionalnost!"
STEFAN & DANICA
Mladenci
KOMPLETNA ORGANIZACIJA KRŠTENJA U BEOGRADU I OKOLINI
Organizacija krštenja i prvog rođendana sa velikim brojem gostiju postala je praksa poslednjih godina. Roditelji žele da svom detetu prirede proslavu kakvu zaslužuju, iako se tog dana oni neće sećati. Ali imaće priliku nekada da pogledaju snimak i sigurno će biti ponosni na vas jer ste se potrudili.
Takav događaj zahteva detaljnu pripremu i istraživanje ogromnog broja ponuda. Naš tim možete angažovati za pomoć oko kompletne organizacije ili pojedinih usluga. Ovo je ponuda dodatnih usluga.
Restoran je jedan od najvažnijih stavki prilikom organizacije krštenja. U današnje vreme postoji mnoštvo dobrih restorana, prostora i sala za velike događaje, ali potrebno je odabrati upravo onaj koji u svakom aspektu zadovoljava vaše želje potrebe.
DEKORACIJA ZA KRŠTENJE
Dekoracija za krštenje vrši se po vašim željama, sa stilom i prepoznatljivo dobrim ukusom. Uz ovu uslugu dolazi i dekoracija stolova i stolica, za prostor kao iz bajke. Kontaktirajte Fiesta Events tim i saznajte više o opcijama za dekoraciju prostora.
Naš profesionalni fotograf za krštenje ovekovečiće najlepše trenutke, kojima ćete se vraćati! Uz najlepše fotografije možete izabrati snimanje krštenja. Sačuvajte najlepše želje i zdravice i uvek se setite jednog od najvažnijih dana.
Višegodišnje iskustvo rada sa bendovima čini da Fiesta Events organizacija krštenja u Beogradu i okolini bude kompletna. Muzika nije prepreka u našoj režiji, pošto nam brojni bendovi za krštenje stoje na raspolaganju u najkraćem roku i deo su naših usluga organizacije.
KETERING ZA KRŠTENJE
Neka se na Vašem meniju nađu najukusniji zalogaji za sve goste! U izbor menija za krštenje u Fiesta Events centru ulaze kvalitetni sastojci po vašoj meri i želji, pa u vaš paket usluga možete uključiti i najfiniji ketering za krštenje.
POZIVNICE ZA KRŠTENJE
Fiesta Events u svom timu ima dizajnere koji će za vas kreirati pozivnice baš onakve kakve ste zamišljali. Pozivnice za krštenje mogu biti izrađene od različitih materijala, a često su u pitanju papirne pozivnice, napravljene od kvalitetnog, čvrstog kartona koji se neće savijati.
KOME JE POTREBAN ORGANIZATOR KRŠTENJA?
U današnje vreme pomoć u organizaciji krštenja nije luksuz, već potreba. Svakoj porodici koja ne živi na lokaciji gde se organizuje proslava, koja nema vremena da se detaljno posveti zbog drugih obaveza ili jednostavno ne želi taj stres, potrebna je naša pomoć.
Neretko smo dobijali pozive da se priključimo organizaciji neposredno pred samo krštenje jer roditelji nisu uspeli sami da pripreme sve kako su zamislili. Srećom, našim kontaktima i iskustvom uspeli smo da nadoknadimo sve i priredimo proslavu krštenja kakvu su zamislili.
Razmislite na samom početku, da li imate vremena i snage da ceo proces prođete sami? Ako čak i malo posumnjate, kontaktirajte nas da napravimo personalizovan plan. Saradnjom sa nama vi ne kupujete samo našu uslugu, već investirate u vaš mir i sigurnost.
CENA ORGANIZACIJE KRŠTENJA
Da li ste znali da za gotovo isti budžet koji biste potrošili samostalno na organizaciju krštenja možete dobiti pomoć našeg tima? Sada ćemo vam objasniti kako je to moguće i zašto pomoć organizatora nije rezervisana samo za imućne porodice.
Događaj kao što je organizacija krštenja obuhvata veći broj elemenata koje treba uklopiti u jednu celinu. Ogromna je ponuda dobavljača u event industriji, pa samim tim i cene dosta variraju. Ako želite da pronađete ponudu koja ima najbolji odnos cene i kvaliteta, potrebno je jako mnogo istraživanja.
Prednost saradnje sa Fiesta timom je što možemo pronaći jeftinije ponude što omogućava da cenu naše usluge uklopimo u isti budžet koji biste i sami potrošili. Ujedno, dobijate stručnu pomoć i tim koji će za vas sve pripremiti.Cena organizacije krštenja i prvog rođendana nije fiksna jer za svaki par kreiramo personalizovanu ponudu. Najbrži način da saznate cenu je da nam prosledite sve vaše zahteve i informacije, a mi ćemo u najkraćem roku dostaviti ponudu.
PROCES SARADNJE SA FIESTA TIMOM
Svako krštenje je posebno na svoj način, roditelji se javljaju u različitim fazama priprema i zahtevima. U ovom primeru objasnićemo proces ukoliko se javite na samom početku i nama prepustite kompletnu organizaciju.
UVODNE KONSULTACIJE
Na prvom sastanku razgovaramo o svim vašim željama vezanim za organizaciju, dekoraciju, restoran, muziku, običaje, itd. Kreiramo budžet i sastavljamo okviran spisak gostiju.
IZBOR RESTORANA I BENDA
Prvi korak pri organizaciji krštenja i rođendana je izbor restorana i benda. Potrebno je uklopiti termine omiljenog benda i restorana koji može primiti broj gostiju koji planirate.
ZAKAZIVANJE KRŠTENJA
Jako je važno odmah zakazati krštenje u crkvi. Ukoliko je termin zauzet da možete promeniti datum i uklopiti sa restoranom i bendom.
KOMPLETNA DEKORACIJA
Na osnovu vaših želja dostavljamo ideje za svaki segment dekoracije (restorana, igraonice, stolova, stolica, prostora za slikanje, pozivnice, pokloni za goste, itd).
ORGANIZACIJA KOMPLETNOG PLANERA
Pomoći ćemo vam da pronađete sve što je potrebno za jedno savršeno krštenje na koje ćete biti ponosni (fotografi, torta, razni efekti i dodatni sadržaji).
SAVETOVANJE I PODRŠKA
Tokom celog procesa bićemo vaša podrška i korigovaćemo svaki vaš korak za koji smatramo da može izazvati nevolje. Takođe, podsetićemo vas na sve one sitnice o kojima ne razmišljate od prevelikog uzbuđenja.
KOORDINACIJA NA DAN KRŠTENJA
Tokom proslave naš tim će držati sve pod kontrolom. Vi se možete prepustiti i uživati, a mi ćemo: dočekati goste, pratiti vremenske okvire iz planera, komunicirati sa dobavljačima i organizovati sve što je potrebno da prođe kako smo zamislili.
SAVETI ZA ORGANIZACIJU KRŠTENJA
BESPLATNE KONSULTACIJE
Organizacija krštenja sa sobom nosi niz pitanja, a najbolji način da saznate pravi odgovor je da se konsultujete sa iskusnim ljudima. Fiesta tim vam stoji na raspolaganju za sva pitanja u vezi organizacije, naših usluga i paketa.